dimarts, 14 de febrer del 2012

4. Preguntes amb resposta

Hola! Fa uns dies vaig anar a un fòrum d'Internet ( Yahoo Respuestas) per realitzar una sèrie de preguntes sobre el meu Bloc.Les preguntes que vaig realitzar són les següents: 


- ¿La Gimnàstica Rítmica és un esport elegant? 

Les persones que em van respondre, em van dir que és un esport molt elegant i que a més a més, a causa d'això, encara més fa que sigui un esport difícil. 


- ¿ De quin color em puc fer un mallot de Gimnàstica Rítmica? 
Les noies que em van contestar les preguntes em van dir que normalment si s'està a una escola de Gimnàstica Rítmica, tot el grup acostuma a portar el mallot igual; diu que els mallots queden bonics si són de colors vius.

Una de les altres respostes que vaig obtenir, ja va ser més concret; em va respondre que em pudia fer un mallot de color rosat amb negre, o verd amb taronja, o blau amb verd. 


- ¿És difícil arribar a tenir una bona flexibilitat?  
En resum de totes les respostes que vaig obtenir en fer la pregunta, em van respondre que s'ha de considerar l'edat i la contextura, entre d'altres. Realitzant exercicis constantment es possible obtenir una bona flexibilitat corporal; un exemple d'una bona activitat pot ser el ioga, ja que està basat en la flexibilitat i es poden arribar a aconseguir grans beneficis. També em van aconsellar que has de ser constant en la pràctica d'exercicis ja que sinó és poden perdre molt fàcilment les millores en la flexibilitat. També em van dir que s'ha de mantenir una alimentació adequada i que s'ha de reposar i no estar tota l'estona exercitant els músculs. S'ha de començar d'una manera lenta per que és important escalfar els músculs poc a poc, ja que així s'estalvien les lesions. 




En aquesta fotografia és veuen les 3 preguntes que vaig escriure en el Fòrum 


I en aquesta, és pot veure una de les respostes més llargues que em van contestar. 



Flexibilitat d'esquena 


1 comentari: