dimarts, 14 de febrer del 2012

7. Els millors blogs de 4rt

En aquest article, faré una valoració sobre els 3 blogs que m'han agradat més, un de cada classe de 4rt:

De la meva classe, segons la meva opinió és el Bloc de la Cristina, Read & Dance. Trobo que és el millor blog de tota la classe perquè només obrir-lo ja veus una plantilla molt bonica, i un títol que crida l'atenció. A mesura de que observes la pàgina, pots veure que té uns gadgets molt útils, així com l'hora, un munt d'enllaços de pàgines web musicals, ... En tots els seus articles, hi ha unes imatges que són creatives i originals, i això fa que cridi l'atenció visualment.


De la segona optativa d'informàtica, el blog que m'agrada més és el de la Elisenda, A ballar Funky!. Aquest blog m'agrada molt perquè la plantilla que hi té, té uns colors suaus i fa que el blog tingui una bona visualització i sigui fàcil de llegir. Una altra cosa que m'agrada, és el logo, ja que trobo que és un logo fantàstic, i és nota que està molt treballat. També trobo que les imatges que ha adjuntat a algun dels articles és molt bonica.


I, de la tercera classe d'informàtica, el blog que m'ha agradat més ha sigut el de la Míriam, Moda, express yourself. Aquest blog m'ha agradat molt, perquè tots els articles, publicacions, fotografies, logo, etc. són molt originals i és nota que hi ha dedicat temps en fer-ho. El logo i el podcast, trobo que li ha quedat molt bé.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada