divendres, 27 de gener del 2012

5. Enquesta sobre la Rítimica

Hola:) Com ja he dit anteriorment estic realitzant un treball per a la classe d'informàtica. Ara mateix estic realitzant un article on us mostraré que en pensa la gent del meu hobbie, quina valoració li posen, que en pensen, que els hi agrada més d'aquest esport, ... Això em mostrarà l'opinió general que té la gent d'aquest esport, i així sabré si hi ha molta gent que té la mateixa o una semblant opinió a la meva.
Sí algú em vol ajudar a realitzar aquest estudi pot fer-ho responent aquesta enquesta.


 En aquesta gràfica és pot veure la valoració què té la gent sobre la Gimnàstica Rítmica. M'han respost 48 persones en aquest moment, 30 m'han contestat que sí que els agrada aquest esport, 14 diuen que no massa i 4 han respost que no. En general trobo que el meu hobbie està ben valorat, perquè a una bona majoria els agrada.






 Aquí us mostro l'opinió que té la gent sobre arribar a ser un bon gimnàsta. En diferència a les altres opinions, la gent creu que és molt dificil poder arribar a ser professional en aquest esport, ja que s'hi hauria de dedicar moltes hores a entrenar, aplicar-t'hi molt, tenir una bona aliementació, ...






La gràfica de barres que hi ha a continuació, ens mostra la consideració que té la gent en torn a l'esforç que creuen que s'ha d'aplicar al realitzar aquest esport. Generalment, els companys que han respost la meva enquesta, creuen que s'ha de dedicar molt esforç per executar aquest esport.

 





Sobre si han vist mai una competició de Gimnàstica Rítmica, la gran majoria ha respost afirmativament. Això demostra que a la gent li agrada veure competicions d'aquest esport, ja sigui per l'impressió que fa veure la flexibilitat de les gimnàstes, els moviments tant elegants, els passos, ...






En aquesta última gràfica es mostra si la gent coneix a algú que practiqui aquest esport de manera habitaul. Un gran nombre de persones han respost afirmativament, i això vé a dir que en molts pobles segurament hi han Clubs on ens practica aquest esport.
 





Les respostes van ser contestades aquests dies:




Acabo aquesta publicació amb una magnífica imatge, espero que us agradi:





1 comentari:

  1. Em sembla que hi ha massa espais entre el text i les fotos i a més hi falta la gràfica de l'evolució de les respostes que ha d'anar al final

    ResponElimina