dijous, 12 de gener del 2012

1. I perquè la rítmica?


Com ja he dit en la publicació anterior, he creat aquest Blog per un treball de classe. Tot i així m'agradarà compartir la meva afició sobre aquest esport, ja que desde petita el practico i sempre m'ha agradat el món de la rítmica, la flexibilitat, la bellesa en què és mou una gimnasta mentre pràctica el seu esport i com se sent al competir davant de moltíssima gent.

El món de la Gimnàstica Rítmica és una cosa que sempre m'ha sorprès i em fascina molt el que poden arribar a fer les professionals que es dediquen a aquest esport, ja que tenen una enorme flexibilitat i equilibri, i realitzen moviments espectaculars que deixen amb la boca oberta al públic.


El que pretendré fer, és mostrar-vos l’encisador que pot arribar a ser aquest esport. Així que, si us interessa aquest tema, no dubteu en seguir el meu bloc i ullejar les meves publicacions! :)


Unes gimnàstes competint

6 comentaris:

  1. bon blog, m'agrada el tema!:)

    ResponElimina
  2. m'agrada molt el blog miriam:)

    ResponElimina
  3. Miriam! aquest blog m'agrada molt, crec que has triat un tema molt difícil i tu l'has sabut editar molt bé! Enhorabona!

    ResponElimina
  4. Miriam, per mi aquest és un dels millors Blogs de tot 4t! M'agrada molt i crec que és un tema que t'agrada molt! Continua així i segur que serà un dels millors blogs de la setmana! :D

    ResponElimina
  5. Miriam, per mi aquest és un dels millors Blogs de tot 4rt! M'agrada molt i crec que és un tema que t'agrada molt! Continua així i segur que serà un dels millors blogs de la setmana! :D

    ResponElimina